Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

Zasady zwrotu towaru

Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru. Rezygnację należy zgłosić poprzez przesłanie do nas pisma lub e-maila o odstąpieniu od umowy. Po tej informacji zostanie przydzielony numer zwrotu towaru. Następnie powinni Państwo przesłać na swój koszt na adres:

Hitech sp. z o.o. sp.k.
U. Barszczańska 26
15-639 Białystok

Okres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Zwracany towar nie może nosić śladów użycia i posiadać nienaruszone opakowanie. Na towar oraz koszt dostawy umieszczony na fakturze sprzedaży zostanie wystawiona korekta. Korektę faktury sprzedaży wysyłamy do Państwa elektronicznie, po otrzymaniu potwierdzenia jej odczytania pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni.

Jeżeli okaże się, iż zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie posiada opakowania firmowego zwracana kwota będzie pomniejszona o koszty nowego opakowania towaru. Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Reklamacja uszkodzonej przesyłki

Jeśli tuż po rozpakowaniu stwierdzą Państwo, że przesyłka dotarła uszkodzona, należy skontaktować się z kurierem, lub infolinia firmy kurierskiej dhl, w celu spisania protokołu szkody.

Kurier po takiej interwencji, w ciągu 7 dni od doręczenia przesyłki powinien pojawić się w celu spisania protokołu szkody. Jest on podstawą Państwa reklamacji a nam umożliwia ubiegać się o odszkodowanie od przewoźnika. Tuż po spisaniu takiego protokołu Państwu dokonamy wymiany na towar wolny od wad.

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: