Serwis Barszczańska ul. Barszczańska 26 15-639 Białystok Serwisowa obsługa firm i instytucji: Email: bok[@]hitech.com.pl Telefon: 85 306 76 76
Obsługa użytkowników indywidualnych: Email: serwis[@]hitech.com.pl Telefon:85 306 76 76 Usługi informatyczneFirma HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. zatrudnia wysoko wykwalifikowany zespół serwisowy, zapewniający profesjonalną obsługę i naprawę sprzętu komputerowego, instalację i konfigurację oprogramowania, jak również tworzenie i utrzymanie struktur teleinformatycznych. Doskonałe zaplecze techniczne umożliwia profesjonalną obsługę serwisową na najwyższym poziomie. Bezpośrednia współpraca z największymi dostawcami sprzętu i oprogramowania komputerowego zapewnia nam stały dostęp do najnowszych rozwiązań informatycznych, w bardzo atrakcyjnych cenach. Za główny cel stawiamy sobie zapewnienie ciągłości pracy naszym Klientom, tak żeby mogli oni się skupić na prowadzonej przez siebie działalności. |
![]() |
Co zrobić jeżeli pojawią się problemy z komputerem? Pierwszą czynnością powinien być telefon do serwisu . Naprawy gwarancyjne są oczywiście bezpłatne.
Oferta dla naszych klientów :
Testowanie i naprawa, modernizacja laptopów, netbooków, komputerów stacjonarnych.
Usuwanie wirusów i innego szkodliwego oprogamowania.
Wymiana układów BGA na nowe, Reballing na profesjonalnym sprzęcie.
Wymiana matryc w laptopach.
Wymiana układów zasilania AC/DC.
Naprawiamy wszystkie marki i modele notebooków.
Laptop może być dostarczony i odebrany wyłącznie osobiście.
Serwis Laptopów:Czyszczenie i Naprawa po zalaniu Poprawa chłodzenia (wiatraki, radiatory) Wymiana matrycy Wymiana zawiasów matrycy Zmiana konfiguracji Wymiana taśmy matrycy Wymiana/naprawa płyt głównych Naprawa gniazd zasilania Naprawa płyt głównych (lutowanie bga, smd) Programowanie bios Reballing BGA |
![]() |
Procedura korzystania z usługi:
Dostarcz osobiście sprzęt do naszego serwisu przy ulicy Barszczańskiej 26 w Białymstoku.
Nasi doświadczeni serwisanci zdiagnozują usterkę laptopa.
Po diagnozie skontaktujemy się z Tobą w celu poinformowania o zdiagnozowanej usterce oraz zaproponujemy formę naprawy sprzętu oraz jej koszty.
Po zaakceptowaniu przez Ciebie formy naprawy i kosztów serwisanci przystąpią do usunięcia uszkodzenia, po czym poinformują o rezultacie i terminie odbioru. Opłata za serwisowanie sprzętu pobrana będzie na miejscu.
W przypadku braku zgody na naprawę - sprzęt będzie czekał na odbiór w naszym serwisie, jedynie z opłatą diagnostyczną.
Na nasze usługi serwisowe udzielamy 3 miesięcznej gwarancji!
Nasz serwis zapewni Państwu:
Profesjonalną obsługę serwisową.
Stałą i doraźną opiekę nad sprzętem i oprogramowaniem nie tylko zakupionym w naszej firmie.
Doradztwo w zakresie zapotrzebowania na sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie.
Pomoc telefoniczną dla naszych Klientów w kwestiach związanych z technologiami IT.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Okresową konserwacja sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Instalację systemów operacyjnych i sterowników urządzeń oraz innego oprogramowania.
Rozszerzanie konfiguracji komputerów oraz dostawy i instalacje nowego sprzętu.
naprawa lub wymiana uszkodzonych podzespołów komputera i urządzeń zewnętrznych.
Profilaktykę antywirusowy.
Konsultację w zakresie rozbudowy i modernizacji sprzętu.
Jakie korzyści zapewni Państwu powierzenie nam zadań nadzoru nad sprzętem.
Korzystają Państwo z wiedzy i umiejętności zatrudnionych w naszej firmie najlepszych specjalistów.
Płacicie Państwo, za wykonane usługi, nie trzeba inwestować w specjalistyczny sprzęt i w wykwalifikowany personel.
Redukcja kosztów Państwa firmy na cele związane z tworzeniem i utrzymaniem miejsc pracy wykwalifikowanej kadry technicznej, brak kosztów na szkolenia, urlopy, inne wydatki socjalne.
Uniezależnienie od czynników związanych z chorobami pracowników, zawsze jest ktoś do Państwa dyspozycji z działu IT.
Efektywne wykorzystanie własnego czasu pracy skupienie się na własnej działalności.