Serwis Barszczańska

ul. Barszczańska 26

15-639 Białystok

Serwisowa obsługa firm i instytucji:

Email: bok[@]hitech.com.pl

Telefon: 85 306 76 76

 

Obsługa użytkowników indywidualnych:

Email: serwis[@]hitech.com.pl

Telefon:85 306 76 76

 

Usługi informatyczne

Firma HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. zatrudnia wysoko wykwalifikowany zespół serwisowy, zapewniający profesjonalną obsługę i naprawę sprzętu komputerowego, instalację i konfigurację oprogramowania, jak również tworzenie i utrzymanie struktur teleinformatycznych. Doskonałe zaplecze techniczne umożliwia profesjonalną obsługę serwisową na najwyższym poziomie. Bezpośrednia współpraca z największymi dostawcami sprzętu i oprogramowania komputerowego zapewnia nam stały dostęp do najnowszych rozwiązań informatycznych, w bardzo atrakcyjnych cenach. Za główny cel stawiamy sobie zapewnienie ciągłości pracy naszym Klientom, tak żeby mogli oni się skupić na prowadzonej przez siebie działalności.

Co zrobić jeżeli pojawią się problemy z komputerem? Pierwszą czynnością powinien być telefon do serwisu . Naprawy gwarancyjne są oczywiście bezpłatne.

 

Oferta dla naszych klientów :

Testowanie i naprawa, modernizacja laptopów, netbooków, komputerów stacjonarnych.

Usuwanie wirusów i innego szkodliwego oprogamowania.

Wymiana układów BGA na nowe, Reballing na profesjonalnym sprzęcie.

Wymiana matryc w laptopach.

Wymiana układów zasilania AC/DC.

 

Naprawiamy wszystkie marki i modele notebooków.

Laptop może być dostarczony i odebrany wyłącznie osobiście.

Serwis Laptopów:

Czyszczenie i Naprawa po zalaniu

Poprawa chłodzenia (wiatraki, radiatory)

Wymiana matrycy

Wymiana zawiasów matrycy

Zmiana konfiguracji

Wymiana taśmy matrycy

Wymiana/naprawa płyt głównych

Naprawa gniazd zasilania

Naprawa płyt głównych (lutowanie bga, smd)

Programowanie bios

Reballing BGA

Procedura korzystania z usługi:

Dostarcz osobiście sprzęt do naszego serwisu przy ulicy Barszczańskiej 26 w Białymstoku.

Nasi doświadczeni serwisanci zdiagnozują usterkę laptopa.

Po diagnozie skontaktujemy się z Tobą w celu poinformowania o zdiagnozowanej usterce oraz zaproponujemy formę naprawy sprzętu oraz jej koszty.

Po zaakceptowaniu przez Ciebie formy naprawy i kosztów serwisanci przystąpią do usunięcia uszkodzenia, po czym poinformują o rezultacie i terminie odbioru. Opłata za serwisowanie sprzętu pobrana będzie na miejscu.

 

W przypadku braku zgody na naprawę - sprzęt będzie czekał na odbiór w naszym serwisie, jedynie z opłatą diagnostyczną.

 

Na nasze usługi serwisowe udzielamy 3 miesięcznej gwarancji!

 Nasz serwis zapewni Państwu:

Profesjonalną obsługę serwisową.

Stałą i doraźną opiekę nad sprzętem i oprogramowaniem nie tylko zakupionym w naszej firmie.

Doradztwo w zakresie zapotrzebowania na sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie.

Pomoc telefoniczną dla naszych Klientów w kwestiach związanych z technologiami IT.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Okresową konserwacja sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Instalację systemów operacyjnych i sterowników urządzeń oraz innego oprogramowania.

Rozszerzanie konfiguracji komputerów oraz dostawy i instalacje nowego sprzętu.

naprawa lub wymiana uszkodzonych podzespołów komputera i urządzeń zewnętrznych.

Profilaktykę antywirusowy.

Konsultację w zakresie rozbudowy i modernizacji sprzętu.

Jakie korzyści zapewni Państwu powierzenie nam zadań nadzoru nad sprzętem.

Korzystają Państwo z wiedzy i umiejętności zatrudnionych w naszej firmie najlepszych specjalistów.

Płacicie Państwo, za wykonane usługi, nie trzeba inwestować w specjalistyczny sprzęt i w wykwalifikowany personel.

Redukcja kosztów Państwa firmy na cele związane z tworzeniem i utrzymaniem miejsc pracy wykwalifikowanej kadry technicznej, brak kosztów na szkolenia, urlopy, inne wydatki socjalne.

Uniezależnienie od czynników związanych z chorobami pracowników, zawsze jest ktoś do Państwa dyspozycji z działu IT.

Efektywne wykorzystanie własnego czasu pracy skupienie się na własnej działalności.

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: