wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Gwarancja i Reklamacje

Gwarancja i Reklamacje


  W celu zgłoszenia awarii notebooka recertyfikowanego (w trybie Door to Door) prosimy wypełnić formularz online:

-> wypełnij formularz

 

Instrukcje obsługi urządzeń oraz pomoc techniczna: #dell #hp #lenovo #acer #asus 

Dodatkowe informacje można znaleźć również na: #pomoc.hitech.com.pl




Warunki gwarancji Dell Next Business Day (NBD): TUTAJ

 



 

Przejdź do strony głównej
Nasze Allegro
Kontakt
  • Sklep Stacjonarny
    ul. Barszczańska 26
    15-639 Białystok
    NIP: 542-28-09-471
  • E-mail:sklep@hitech.com.pl
  • Telefon85 306 76 76
  • Godziny działania sklepuPon-Pt: 8.00 - 16.00 Sob-Nd-zamknięte
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl