Koszyk
ilość: 0 szt. wartość: 0.00 zł
W celu zgłoszenia awarii notebooka recertyfikowanego (w trybie Door to Door) prosimy wypełnić formularz online: KLIKNIJ



G W A R A N C J A    N A    P R O D U K T Y


Większość towarów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancje producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe (z pominięciem sprzedawcy).

Towary te zawierają kartę gwarancyjną producenta, na której znajdują się następujące informacje:

- zasady gwarancji dotyczące danego towaru;

- wykaz miejsc, do których należy dostarczyć towar w przypadku jego uszkodzenia.

Przeważnie punkty serwisowe znajdują się w większych miastach na terenie całego kraju.
 Jeżeli towar nie zawiera karty gwarancyjnej, wówczas zasady serwisowania dostępne są na stronie internetowej producenta.



Gwarancja producenta
- "Door To Door" - kurier zabiera z domu wadliwy sprzęt na koszt Serwisu i przywozi go z powrotem naprawiony - bez żadnych kosztów, najszybsza forma - z pominięciem drogi wysyłkowej poprzez Sklep.


  • AUTORYZOWANE CENTRA SERWISOWE LAPTOPÓW, TABLETÓW I MONITORÓW:


    1) M S I:

    http://jkarma.msi.com.tw/customer_service/Default.aspx   -> SELECT YOUR LOCATION -> POLAND-POLSKI

    tel. (71) 710 52 40 lub adres e-mail: serwis@msi.com


    2) ASUS:

    tel. (22) 571 80 40

    http://www.asus-polska.pl/serwis/info/terms


    3) ACER, PACKARD BELL, eMACHINES, GATEWAY:

    http://www.acer.pl/ac/pl/PL/content/service-point

    tel. 801 080 650
    tel. (22) 471 07 77


    4) HEWLETT PACKARD (HP):

    http://www8.hp.com/pl/pl/contact-hp/phone-assist.html

    tel. (22) 5 666 000

    5) TOSHIBA:

    http://www.comp.com.pl/pl/oferta/uslugi_it/zglos_naprawe/wysylka_do_serwisu?

     

    6) DELL:

    tel. (22) 579 57 00

          7) LENOVO:


        tel. (22) 295 49 50


         8) SONY / VAIO:

         https://shop.sony.eu/shop/mimes/openAccess/legal/contact-us/contact_pl_PL.html

          tel. 0 801 382 462


Serwisy zewnętrzne - pozostałe produkty:

- APC

Usterki UPSów APC będących na gwarancji należy zgłaszać do działu technicznego APC - tel. 22 666 00 1122 666 00 11 lub 00 800 4911 568.
Jest to jedyny sposób na rozpoczęcie procedury reklamacyjnej. Po weryfikacji uprawnień gwarancyjnych i potwierdzeniu usterki otrzymacie Państwo informacje dotyczące dalszego postępowania.

http://www.apc.com/support/contact/index.cfm


- BENQ
Serwis produktów BENQ

LetMeRepair Sp. z o.o.,
ul. Częstochowska 140,
62-800 Kalisz
tel: 0-801-551-251 lub (62) 766-77-71 (obsługa klienta)
e-mail: support@benq.pl

- BLOW
Serwis urządzeń Blow:
(025) 683 02 21

Informacje:
BLOW - PROLECH R.I.S Leszek Sj.
Stary Puznów 58B
08-400 Garwolin

- BROTHER

http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/191210

Infolinia 0-801 333 803

- Cabletech, Kruger & Matz, M-LIfe, Vipow

Adres serwisu:

LECHPOL
Serwis
MIĘTNE, ul. Garwolińska 1
08-400 GARWOLIN
tel. +48 25 6850040
e-mail: serwis@lechpol.pl

- CANON

Reklamacje produktów Canon (za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych) realizują autoryzowane serwisy. Adresy autoryzowanych serwisów umieszczone są w karcie gwarancyjnej.

http://www.canon.pl/Support/Consumer_Products/services_locator/index.aspx

- DLINK
Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu D-LINK)

-rejestracja i zgłoszenie urządzenia na http://www.dlink.eu/support/dlinksupport.html w celu uzyskania numeru RMA.
-przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym (RMA uzyskanym na stronie internetowej) kurierowi
-naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
-zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu D-LINK (bezpośrednio):

Wysyłki do serwisu D-LINK dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu wpisując w nr płatnika DHL nr klienta 1296684.

Dane kontaktowe:

D-LINK
Waliców 11
00-851 Warszawa

tel.: +48 22 37 97 200
dlink_dlink@dlink.pl

- EDIMAX

Wsparcie techniczne dla produktów EDIMAX:

http://www.edimax.pl/pl/support.php

Zgłoszenie urządzenia do serwisu AB wymaga weryfikacji usterki z serwisem Edimax. Wstępna weryfikacja pozwala na utrzymanie standardowego czasu trwania procedury gwarancyjnej. W przypadku jej braku procedura może ulec wydłużeniu. Wstępna weryfikacja nie oznacza akceptacji urządzenia, ostateczna diagnostyka wykonywana jest przez serwis Edimax


- EVER

Informacje na temat serwisu produktów firmy Ever:

http://www.ever.com.pl/pl/service.php?service=1

- EVOLVE
AUTORYZOWANY SERWIS NA WSZYSTKIE PRODUKTY EVOLVEO
SISKOMP
ul. Horbaczewskiego 7
54-130 Wrocław
NIP:8942940523
REGON:020743381

Tel. +48 71 / 7896326
tel/fax: +48 71 / 7896326
tel kom: 501 811 927, 693 559 222

- FELLOWES
Informacje na temat napraw gwarancyjnych produktów marki Fellowes:
http://www.fellowes.pl/index.php?fl=3&id=8&gid=5
-------------------------------------------

CENTRUM SERWISOWE FELLOWES:

Infolinia BOK Serwis nr: 22 205 21 20
email: serwis@fellowes.pl,

- FERGUSON
FERGUSON CENTRALNY PUNKT SERWISOWY
Godziny pracy 8:00 - 15:00

ul. Bernardyńska 2, 64-000 Kościan
tel.: +48 65 511 70 74
fax.: +48 65 511 70 74 wew. 26

SERWIS I POMOC TECHNICZNA

tel.: +48 65 511 70 74 wew. 22
e-mail: serwis@ferguson-digital.eu

w sprawie odbiorników HF-8800 HD, HF-8900 HD i Ariva TT HD PVR
e-mail: hd@ferguson-digital.eu

- LESTAR
Firma LESTAR, w ramach 36 miesięcznej gwarancji na UPS i 24 miesięcznej na akumulatory, zapewnia użytkownikom usługę serwisową door to door (od drzwi do drzwi). Warunkiem jest wcześniejszy kontakt z serwisem LESTAR pod poniższym adresem

LESTAR Sp. z o.o.
Opacz, ul. Klonowa 49
05-816 Michałowice
(0-22) 723 00 03 w. 111
serwis@lestar.com.pl


- LEXMARK
Biuro Pomocy Technicznej LEXMARK: (012) 2901405

- LG
infolinia serwisowa LG 0801 54 54 54 lub 022 454 54 54

- LOGITECH
Uszkodzony towar należy zgłosić na stronie http://rma.fixit.pl

- MANTA
http://www.manta.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=50

- MICROSOFT
SERWIS MICROSOFT: 0 800 49 11 362 lub 0 801 802 000 w godzinach 9:00 - 17:00 udziela wszelkich informacji nt. wymiany nośników oraz przyjmuje zgłoszenia reklamacyjne.

- NETGEAR
Produkty firmy Netgear objęte są gwarancją producenta. W razie awarii urządzenia wystarczy zadzwonić na numer wsparcia technicznego (022) 5834 381 i zgłosić awarię urządzenia. Klient zobowiązany jest do przesłania uszkodzonego urządzenia na własny koszt do serwisu NETGEAR. Firma NETGEAR zobowiązuje się do przesłania sprawnego urządzenia bezpłatnie. Pokwitowanie nadania przesyłki zawierającej uszkodzone urządzenie należy zachować w przypadku późniejszych reklamacji.

- PANASONIC
http://www.panasonic.com/pl/kontakt.html
801 003 532
(opłata za połączenie wg cennika operatora)
22 295 37 27
(numer dla połączeń z telefonów komórkowych, opłata za połączenie wg cennika operatora)

- PHILIPS
Support Philips:
http://www.support.philips.com/support/service/service_page.jsp?userLanguage=pl&userCountry=pl

- PRESTIGIO

Adresy serwisów:

http://www.prestigio.pl/support/service.xhtml

- SAMSUNG

Adresy punktów serwisowych SAMSUNG:
http://www.samsung.com/pl/support/location/supportServiceLocation.do
lub
telefonicznie 0801-172-678

- SEAGATE
Procedura reklamacji dysków SEAGATE:


http://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/

Uszkodzenia powodujące odmowę reklamacji:
http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&name=void-warranty&vgnextoid=14de3804f3333210VgnVCM1000001a48090aRCRD


*****OBSŁUGA DYSKÓW TWARDYCH O POJEMNOŚCI POW. 2.1 TB******
http://www.seagate.com/pl/pl/do-more/high-capacity-storage-readiness-master-dm/

- TOSHIBA
Infolinia serwisowa: 0 801 88 77 55
http://ce.computers.toshiba-europe.com/innovation/pl/home/

- ZYXEL
Centrum serwisowe

Apollo Multimedia Sp z o.o.
ul. Wspólna 27A m. 1
00-519 Warszawa
+48 22 652 16 26
+48 22 382 14 83
serwis@apollo-multimedia.pl






Gwarancja HITECH

W przypadku towarów z gwarancją "HITECH"
Procedura zgłaszania reklamacji

WAŻNE!

przed wysłaniem sprzętu klient powinien skontaktować się z osobą z działu reklamacji, w celu otrzymania numeru RMA - e-mailowo bądź telefonicznie.

Prosimy również o wypełnienie zgłoszenia  i wysłanie go mailem lub dołączenie do paczki z reklamowanym towarem - do pobrania pod poniższym linkiem:




Sprzęt podlegający reklamacji należy dostarczyć do Działu Serwisu gwaranta na adres:

 

HITECH - SERWIS,

ul. Hallera 14D,

15-814 Białystok,

 

  • do reklamowanego produktu dołączyć kserokopię faktury zakupu lub paragonu, kartę gwarancyjną gwaranta, dokładny opis usterki, swoje dane osobowe i kontakt: telefon, ewentualnie e-mail.

Kontakt:
ul. Hallera 14 D
15-814 Białystok
tel: (85) 874-97-62

e-mail: serwis @ hitech.com.pl