Koszyk
ilość: 0 szt. wartość: 0.00 zł

HITECH (www.hitech.com.pl) - lider branży IT w województwie podlaskim poszukuje

1) Handlowiec do sklepu internetowego  HITECH - Białystok, podlaskie

Opis stanowiska:

    • obsługa skrzynki mailowej sklepu, pakowanie paczek
    • obsługa infolinii sklepu
    • aktywne pozyskiwanie klientów, kontakt ze stałymi klientami
    • kompleksowa i profesjonalna obsługa klientów
    • realizacje zadań sprzedażowych
    • przygotowanie ofert dla klientów

Wymagania:

    • mile widziani studenci do 26 roku życia
    • minimum półroczne doświadczenie w branży IT ,
    • znajomość pakietu Office,
    • wytrwałość w realizowaniu powierzonych zadań,
    • odporność na stres,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • komunikatywność i zaangażowanie,
    • umiejętność prowadzenie rozmów handlowych,
    • dynamizm w działaniu i dobra organizacja czasu pracy.

Oferujemy:

    • stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • motywacyjny SYSTEM wynagrodzeń (część stała + premia),
    • pracę w zgranym zespole.

Pozostałe:

  • Premie, dodatki: tak
  • Rodzaj pracy: Pełny etat
  • Liczba wakatów: 1
  • Minimalne wykształcenie : Wykształcenie Średnie ogólnokształcące

 Kontakt bezpośredni na podany adres e-mail prosimy przesyłać CV i list motywacyjny  biuro[@]hitech.com.pl


2) Specjalista ds. sprzedaży allegro

- obsługa portalu aukcyjnego Allegro oraz innych powiązanych portali ,
- projektowanie, wystawianie aukcji oraz weryfikowanie poprawności,
- wystawianie aukcji zgodnie z szablonem, weryfikowanie ich poprawności ,
- wykonywanie oraz obróbka zdjęć produktów,
- tworzenie materiałów graficznych dla aukcji oraz prostych materiałów marketingowych,


Wymagania:
- mile widziana dobra znajomość budowy komputera/laptopa
- mile widziana znajomość branży, orientacja w nowinkach technicznych z działu IT
- kreatywność,



Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- stałe wynagrodzenie.



Kontakt bezpośredni na podany adres e-mail prosimy przesyłać CV i list motywacyjny
biuro[@]hitech.com.pl



3) Pracownik Help Desk serwisu komputerowego

Opis stanowiska:

- Obsługa i prowadzenie skrzynki mailowej serwisu komputerowego

- Obsługa infolinii serwisu

- Prowadzenie administracji serwisowej – wprowadzanie zgłoszeń do bazy, zarządzanie zgłoszeniami, kontrola terminu ich realizacji

- Kontakt z klientem detalicznym, przyjmowanie zgłoszeń serwisowych w siedzibie firmy

W dalszej kolejności

- Naprawa i testowanie sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych , laptopów

- Instalacja oprogramowania

- Rozszerzanie konfiguracji bazowych

 
Wymagania:

- komunikatywność

- wysoka kultura osobista

- dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność

- Znajomość budowy i funkcjonowania komputera

- Dobra znajomość obsługi, montażu oraz serwisowania sprzętu komputerowego

- Mile widziana znajomość naprawy laptopów , drukarek, napełnianie tonerów i tuszy

- Najlepiej z doświadczeniem

 

Oferujemy:

- Możliwość rozwoju zawodowego

- Pracę w młodym, dynamicznym zespole

- Motywacyjny system wynagrodzeń (stałe wynagrodzenie + system premiowy zależny od wyników pracy)

- Udział w ciekawych projektach

- Dostęp do nowoczesnych technologii

- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

   Kontakt bezpośredni na podany adres e-mail prosimy przesyłać CV i list motywacyjny  biuro[@]hitech.com.pl