wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Zasady i czas realizacji zamówienia

Zasady i czas realizacji zamówienia

Zasady wysyłki

Przesyłka kurierska

Przesyłki są wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, każda przesyłka jest ubezpieczona.

Standardowo przesyłki doręczenie są przez kuriera następnego dnia roboczego. O wysłaniu towaru zostaniecie Państwo poinformowani mailem zmieniającym status zlecenia na :wysłano .

Wszystkie nowe zamówienia wysyłamy wciągu 48 h od momentu zaksięgowania wpłaty/ wyboru przesyłki pobraniowej. Po wygenerowaniu dokumentów do zamówienia, otrzymają Państwo maila z numerem listu przewozowego. Dzięki czemu będziecie mogli monitorować swoją paczkę, oraz skontaktować się z firmą kurierską w celu uzgodnienia dogodnego terminu doręczenia przesyłki.

Waga przesyłek

Każda przesyłka może ważyć do 31,5kg. Jeżeli zamówiony towar będzie przekraczać tą wagę, spakujemy go w kolejną paczkę. Koszt każdej następnej paczki ponosi zamawiający.

Zasady zwrotu towaru

Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru. Rezygnację należy zgłosić poprzez przesłanie do nas pisma lub e-maila o odstąpieniu od umowy. Po tej informacji zostanie przydzielony numer zwrotu towaru. Następnie powinni Państwo przesłać na swój koszt na adres:

Hitech sp. z o.o. sp.k.
U. Barszczańska 26
15-639 Białystok

Okres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Zwracany towar nie może nosić śladów użycia i posiadać nienaruszone opakowanie. Na towar oraz koszt dostawy umieszczony na fakturze sprzedaży zostanie wystawiona korekta. Korektę faktury sprzedaży wysyłamy do Państwa elektronicznie, po otrzymaniu potwierdzenia jej odczytania pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni.

Jeżeli okaże się, iż zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie posiada opakowania firmowego zwracana kwota będzie pomniejszona o koszty nowego opakowania towaru. Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Reklamacja uszkodzonej przesyłki

Jeśli tuż po rozpakowaniu stwierdzą Państwo, że przesyłka dotarła uszkodzona, należy skontaktować się z kurierem, lub infolinia firmy kurierskiej dhl, w celu spisania protokołu szkody.

Kurier po takiej interwencji, w ciągu 7 dni od doręczenia przesyłki powinien pojawić się w celu spisania protokołu szkody. Jest on podstawą Państwa reklamacji a nam umożliwia ubiegać się o odszkodowanie od przewoźnika. Tuż po spisaniu takiego protokołu Państwu dokonamy wymiany na towar wolny od wad.


Przejdź do strony głównej
Nasze Allegro
Kontakt
  • Sklep Stacjonarny
    ul. Barszczańska 26
    15-639 Białystok
    NIP: 542-28-09-471
  • E-mail:sklep@hitech.com.pl
  • Telefon85 306 76 76
  • Godziny działania sklepuPon-Pt: 8.00 - 16.00 Sob-Nd-zamknięte
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl